Τελευταία ενημέρωση: 07.11.2025
Οι παρόντες Όροι Χρήσης («Όροι») διέπουν τη χρήση της ιστοσελίδας goldenmarathontours.gr και των υπηρεσιών που παρέχει η Golden Marathon Tours («Εταιρεία»). Με την πρόσβαση και/ή χρήση της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών μας αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους Όρους. Αν δεν συμφωνείτε, παρακαλούμε μην χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα.
Πίνακας Περιεχομένων – Όροι Χρήσης
-
Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις
-
Προσυμβατική Ενημέρωση
-
Αίτηση, Πληρωμή και Σύμβαση
-
Υποχρεώσεις και Δικαιώματα του Διοργανωτή
-
Υποχρεώσεις και Δικαιώματα του Ταξιδιώτη
-
Τιμές και Παρεχόμενες Υπηρεσίες
-
Μεταβολή Τιμής και Δικαίωμα Ακύρωσης του Ταξιδιώτη
-
Κατηγοριοποίηση και Περιγραφή Υπηρεσιών
-
Διαμονή, Διατροφή και Μεταφορά
-
Ταξιδιωτικά Έγγραφα και Υγειονομικές/Νομικές Διατάξεις
-
Αποσκευές
-
Ακύρωση και Τροποποίηση Προγράμματος Ταξιδιού από τον Διοργανωτή
-
Ακύρωση από τον Ταξιδιώτη
-
Ασφάλιση
-
Ενστάσεις/Παράπονα Ταξιδιωτών και Επίλυση Διαφορών
-
Εξατομικευμένα (Tailor-made) Ταξίδια και Μεμονωμένες Υπηρεσίες
-
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων Ταξιδιωτών
-
Δεσμευτικότητα Όρων
-
Ισχύς & Υπογραφή
Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις
Κατ’ εφαρμογή του Νόμου περί Τουρισμού (Επίσημη Εφημερίδα της Ρουμανίας αρ. 631/2001), η τουριστική εταιρεία Golden Run Tours S.R.L. με έδρα και ταχυδρομική διεύθυνση: Βουκουρέστι, Τομέας 2, Str. Pache Protopopescu αρ. 10, CAM. 13, 1ος όροφος, διαμ. 3, ΑΦΜ RO 35684726, αρ. μητρ. εμπορικού μητρώου J40/2511/2016, κάτοχος Άδειας Τουρισμού αρ. 8033, νόμιμα εκπροσωπούμενη από τον Georgios Karagiannis, Διευθυντή Πρακτορείου, από 25 Ιανουαρίου 2020 θεσπίζει τα ακόλουθα:
Γενικοί Όροι Ταξιδίου
1. Προσυμβατική Ενημέρωση
Με την υπογραφή της τυποποιημένης σύμβασης αίτησης ταξιδίου (εφεξής «Σύμβαση»), ο ταξιδιώτης (εφεξής «Ταξιδιώτης»), για λογαριασμό όλων των αναφερόμενων στη Σύμβαση, επιβεβαιώνει ότι του παρουσιάστηκαν οι παρόντες Γενικοί Όροι Ταξιδίου («Γενικοί Όροι»), ότι το πρόγραμμα του ταξιδιού («Πρόγραμμα») έχει εκπονηθεί και δημοσιευθεί εκ των προτέρων και ότι όλοι οι ταξιδιώτες τους γνωρίζουν και τους αποδέχονται πλήρως, καθώς και ότι ενημερώθηκαν για τις προαιρετικές δυνατότητες ταξιδιωτικής ασφάλισης.
Οι διατάξεις των Γενικών Όρων αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της Σύμβασης μεταξύ του Ταξιδιώτη και της Golden Run Tours S.R.L. ως διοργανωτή ταξιδιού («Διοργανωτής») και δεσμεύουν αμφότερα τα μέρη, εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά σε ιδιαίτερη γραπτή συμφωνία ή στο Πρόγραμμα. Πριν από τη σύναψη της Σύμβασης ο Διοργανωτής μπορεί οποτεδήποτε να μεταβάλει την περιγραφή υπηρεσιών στο Πρόγραμμα. Συμφωνείται ότι ο Ταξιδιώτης έλαβε εγκαίρως γνώση κάθε μεταβολής πριν από τη σύναψη της Σύμβασης.
Σε περίπτωση διαφορών μεταξύ της αίτησης του Ταξιδιώτη και της τροποποιημένης πρότασης του Διοργανωτή, το νέο Πρόγραμμα θεωρείται νέα πρόταση και δεσμεύει τον Διοργανωτή για 48 ώρες. Αν ο Ταξιδιώτης δεν δηλώσει εντός της προθεσμίας ότι δεν την αποδέχεται, η Σύμβαση λογίζεται ως μη συναφθείσα/ακυρωθείσα.
2. Αίτηση, Πληρωμή και Σύμβαση
Η αίτηση υποβάλλεται από τον Ταξιδιώτη γραπτώς, σε σταθερό μέσο, ηλεκτρονικά ή με e-mail/φαξ. Μπορεί να γίνει στα κεντρικά, υποκαταστήματα ή γραφεία του Διοργανωτή, καθώς και σε συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά πρακτορεία («Μεσάζων»). Αν ο Μεσάζων δεν δηλώσει ρητά την ιδιότητά του, ο Διοργανωτής δεν ευθύνεται έναντι του Ταξιδιώτη για την εκπλήρωση του Προγράμματος – η ευθύνη βαρύνει τον Μεσάζοντα.
Η αίτηση καθίσταται έγκυρη με την επιβεβαίωσή της μέσω σύναψης Σύμβασης και καταβολής προκαταβολής 40% της τιμής πακέτου, η οποία δεν επιστρέφεται σε καμία περίπτωση. Το υπόλοιπο 60% καταβάλλεται, εκτός άλλης συμφωνίας, το αργότερο 60 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Μη εμπρόθεσμη εξόφληση συνεπάγεται ακύρωση σύμφωνα με το άρθρο 12. Κάθε προκαταβολή θεωρείται ότι καταβάλλεται για όλους τους ταξιδιώτες της Σύμβασης.
Με την υπογραφή, το (δημοσιευμένο ή τροποποιημένο) Πρόγραμμα ενσωματώνεται στη Σύμβαση και δεν τροποποιείται περαιτέρω, εκτός ρητής συμφωνίας ή αν οι αλλαγές οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ακύρωση/τροποποίηση ισχύει για όλους τους αναφερόμενους ταξιδιώτες.
Ως χρόνος πληρωμής νοείται η ημερομηνία πίστωσης στον λογαριασμό του Διοργανωτή/Μεσάζοντα. Σε καθυστέρηση προκαταβολής/υπολοίπου ο Διοργανωτής μπορεί να λύσει τη Σύμβαση και να ζητήσει αποζημίωση κατά το άρθρο 12.
3. Υποχρεώσεις & Δικαιώματα – Όροι Χρήσης
Ο Διοργανωτής καταχωρίζει στη Σύμβαση τυχόν ειδικά αιτήματα που αποδέχεται ρητά. Επιστρέφει αναλογικά τη διαφορά μεταξύ συμφωνημένης τιμής και τιμής υπηρεσίας εφόσον μέρος της Σύμβασης δεν εκτελέστηκε ή εκτελέστηκε πλημμελώς, κατόπιν έγκαιρου, αιτιολογημένου γραπτού αιτήματος του Ταξιδιώτη, εκτός εάν η μη εκτέλεση οφείλεται: (α) σε υπαιτιότητα του Ταξιδιώτη ή τρίτου μη συμβεβλημένου παρόχου, (β) σε ανωτέρα βία/απρόβλεπτα γεγονότα πέρα από τον έλεγχο του Διοργανωτή, (γ) σε άλλα γεγονότα μη προβλέψιμα/ανυπέρβλητα.
Πριν από την αναχώρηση παρέχει στον Ταξιδιώτη στοιχεία τοπικού εκπροσώπου/συνεργάτη ή, ελλείψει αυτών, τα στοιχεία του Διοργανωτή για επείγοντα. Δεν ευθύνεται για υπηρεσίες εκτός Προγράμματος. Πληροφορίες που αποκλίνουν από Πρόγραμμα/Σύμβαση/Γενικούς Όρους δεν τον δεσμεύουν και δεν θεμελιώνουν παράπονα.
4. Υποχρεώσεις και Δικαιώματα του Ταξιδιώτη
Ο Ταξιδιώτης:
— Ενημερώνεται πλήρως για Πρόγραμμα & Γενικούς Όρους και δηλώνει τυχόν ειδικά αιτήματα εκτός δημοσιευμένου Προγράμματος.
— Μεριμνά ο ίδιος για προαιρετικές ασφαλίσεις (ο Διοργανωτής δεν τις παρέχει/δεν ευθύνεται).
— Καταβάλλει την τιμή όπως ορίζει η Σύμβαση.
— Παραδίδει έγκαιρα ακριβή στοιχεία/έγγραφα και διασφαλίζει ότι ο ίδιος/τα έγγραφα/οι αποσκευές πληρούν τις διατάξεις χώρας αναχώρησης, διέλευσης και προορισμού (σύνορα, τελωνειακά, υγειονομικά, νομισματικά κ.λπ.).
— Αποζημιώνει ζημίες που προκαλεί σε παρόχους/τρίτους λόγω παράβασης νόμων/κανονισμών/Γενικών Όρων.
— Μπορεί έγκαιρα να αντικαταστήσει τον εαυτό του με άλλο πρόσωπο, καλύπτοντας τα έξοδα αλλαγής· ευθύνονται εις ολόκληρον για το ανεξόφλητο ποσό.
— Υποβάλλει αμέσως τεκμηριωμένη έγγραφη καταγγελία στον Διοργανωτή/αναφερόμενα πρόσωπα.
— Ενημερώνεται από το ΥΠΕΞ Ρουμανίας ή άλλες πηγές για χώρες αυξημένου/μεσαίου κινδύνου.
— Επιβεβαιώνει με εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους 48–24 ώρες πριν την αναχώρηση τις ακριβείς ώρες αναχώρησης/επιστροφής.
5. Τιμές και Υπηρεσίες
Οι τιμές αναγράφονται σε EUR/USD/GBP. Πληρωμή σε RON γίνεται με βάση την τιμή πώλησης της συνεργαζόμενης τράπεζας την ημέρα πληρωμής ή την τιμή που ορίζει το Πρόγραμμα. Οι τιμές καθορίζονται από την εμπορική πολιτική του Διοργανωτή και δεν αποτελούν αντικείμενο ένστασης. Υπηρεσίες στο εξωτερικό που δεν έχουν συμφωνηθεί/προπληρωθεί εξοφλούνται επιτόπου στον άμεσο πάροχο.
Η τιμή της Σύμβασης περιλαμβάνει συνδυασμό τουλάχιστον δύο από τα εξής, συνήθους ποιότητας για τον προορισμό/κατάλυμα: διαμονή, διατροφή, μεταφορά, προετοιμασία & οργάνωση ταξιδιού («Τυπικές Υπηρεσίες»).
Δεν περιλαμβάνονται (εκτός αν συμφωνηθεί ξεχωριστά – «Ξεχωριστή Σύμβαση»): αερολιμενικοί/λιμενικοί φόροι, τοπικοί ξεναγοί, εκπρόσωποι/ανιματέρ, προαιρετικά προγράμματα, ξαπλώστρες/ομπρέλες, βίζες, εισιτήρια εισόδου, ασφαλίσεις ταξιδιωτών/αποσκευών, room service, mini-bar, κλιματισμός, αναψυχή/ιατρικές/τηλεφωνικές υπηρεσίες, κράτηση συγκεκριμένης θέσης, μονόκλινο, ειδικά χαρακτηριστικά δωματίου (θέα, όροφος, μέγεθος, μπαλκόνι), πρόσθετα γεύματα κ.ά. («Πρόσθετες Υπηρεσίες»).
Ο Μεσάζων δεν εξουσιοδοτείται να διαπραγματεύεται εκ μέρους του Διοργανωτή υπηρεσίες εκτός Προγράμματος. Εκπτώσεις παιδιών/προνόμια ορίζονται από τους άμεσους παρόχους και ερμηνεύονται στενά (π.χ. ηλικία τέκνου κρίνεται κατά την ημερομηνία ταξιδιού). Εσφαλμένη δήλωση ηλικίας επιτρέπει χρέωση διαφοράς τιμής + €70 έξοδα χειρισμού.
Υπηρεσίες που παρέχονται εκ των υστέρων από ξένο συνεργάτη/άμεσο πάροχο και δεν περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα/Ξεχωριστή Σύμβαση, καθώς και συμμετοχή σε αθλητικές/ψυχαγωγικές δραστηριότητες, δεν βαρύνουν τον Διοργανωτή.
6. Μεταβολή Τιμής & Δικαίωμα Ακύρωσης Ταξιδιώτη
Ο Διοργανωτής μπορεί να απαιτήσει αύξηση τιμής έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση λόγω συναλλαγματικών ισοτιμιών, ναύλων ή άλλων νομίμων λόγων.
Συναίνεση δεν απαιτείται για αύξηση έως 10% και δεν θεμελιώνει ακύρωση. Για αύξηση άνω του 10%, ο Ταξιδιώτης δικαιούται: (α) αντισταθμιστικό πακέτο ισότιμο χωρίς επιβάρυνση ή (β) έγγραφη ακύρωση χωρίς κράτηση εξόδων του Διοργανωτή, εντός 48 ωρών από τη γνωστοποίηση. Αν δεν απαντήσει εγγράφως εντός προθεσμίας, τεκμαίρεται αποδοχή (π.χ. με πληρωμή). Ήδη συναφθείσες συμβάσεις δεν αποτελούν βάση για μειώσεις.
7. Κατηγοριοποίηση & Περιγραφή Υπηρεσιών
Οι υπηρεσίες του Προγράμματος είναι τυπικές, μέσης ποιότητας, συνήθεις για προορισμό/κατάλυμα. Για υπηρεσίες εκτός Προγράμματος απαιτείται Ξεχωριστή Σύμβαση. Ο Διοργανωτής ευθύνεται μόνο για περιγραφές στις δικές του δημοσιεύσεις/ιστοσελίδα, όχι σε υλικό Μεσαζόντων/παρόχων.
Ο Διοργανωτής μπορεί να επικαλεστεί προφανή τυπογραφικά/λογιστικά σφάλματα. Καταλύματα/οχήματα/υπηρεσίες περιγράφονται βάσει επίσημης κατηγοριοποίησης χώρας προορισμού κατά τη δημοσίευση και δεν είναι κατ’ ανάγκην συγκρίσιμα. Ποιότητα διατροφής/παροχών/εξυπηρέτησης εξαρτάται κυρίως από τιμή πακέτου, προορισμό και τοπικούς κανόνες. Οι ημερομηνίες έναρξης/λήξης δεν συνεπάγονται 24ωρη παραμονή.
Ώρες άφιξης/αναχώρησης ή εισόδου/εξόδου δωματίων εξαρτώνται από σύνορα/δρόμους/άδειες/τεχνικά/καιρικά/ανωτέρα βία (πτήσεις/μεταφορές), για τα οποία ο Διοργανωτής δεν ευθύνεται. Πρώτη/τελευταία ημέρα προορίζονται για μετακίνηση. Για αεροπορικά πακέτα, χρόνος έναρξης είναι η συνάντηση στο αεροδρόμιο (τουλάχιστον 2 ώρες πριν την πρώτη ανακοινωμένη πτήση). Τυχόν αλλαγές ωραρίων διέπονται από εθνικούς/διεθνείς κανονισμούς αεροπορίας. Συνηθίζεται οι ναυλωμένες πτήσεις να αναχωρούν/φθάνουν νύχτα/ξημερώματα· τυχόν κρύο γεύμα στην αρχή/λήξη λογίζεται ως πλήρης εκτέλεση. Υπηρεσίες ξεναγού/συνοδού/τοπικού οδηγού/ανιματέρ/εκπροσώπου δεν συνεπάγονται διαρκή παρουσία· παρέχεται περιοδική υποστήριξη. Οδηγίες εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου (ώρες, μεταφορές, διαμονή, κανονισμοί κ.λπ.) είναι δεσμευτικές· παράβαση συνιστά υπαίτια παραβίαση με ευθύνη αποζημίωσης. Επιτρέπονται αλλαγές/αποκλίσεις μη οφειλόμενες στον Διοργανωτή, εφόσον δεν βλάπτουν ουσιωδώς τη ροή του ταξιδιού. Αν απαιτηθεί μεταφορά σε άλλο αεροδρόμιο/σημείο, ο Διοργανωτής καλύπτει εναλλακτική μετακίνηση τουλάχιστον μέχρι το κόστος εισιτηρίου τρένου 2ης θέσης. Αν αντικατασταθεί ο αρχικός συμμετέχων, επιβάλλονται τα εύλογα έξοδα αλλαγής· ο αρχικός και ο αντικαταστάτης ευθύνονται από κοινού. Ο Διοργανωτής δύναται να αρνηθεί εκπρόθεσμη/μη σύννομη αλλαγή ή με ειδικές απαιτήσεις.
8. Διαμονή, Διατροφή & Μεταφορές – Όροι Χρήσης
8.1 Διαμονή (εκτός άλλης συμφωνίας):
— Διαμονή σε νομίμως καταχωρημένη μονάδα του αναφερόμενου καταλύματος, ανεξάρτητα από προτιμήσεις θέσης/ορόφου/θορύβου κ.λπ. Είσοδος μετά τις 16:00, αποχώρηση έως τις 09:00. Πρόωρη/διακεκομμένη αποχώρηση με υπαιτιότητα του Ταξιδιώτη δεν επιστρέφεται (διαμονή/μεταφορές).
— Τρίκλινα/τετράκλινα βασίζονται σε δίκλινο με πρόσθετα βοηθητικά κρεβάτια (πτυσσόμενα κ.λπ.) με ενδεχόμενη ποιοτική μείωση.
— Λειτουργία κλιματισμού ποικίλλει ανά προορισμό/κατάλυμα και δεν είναι 24ωρη.
— Τήρηση κανονισμών καταλύματος (χρήματα/τιμαλφή, τρόφιμα στα δωμάτια, ωράρια, αριθμός ατόμων κ.λπ.) με ευθύνη Ταξιδιώτη.
— Αν δύο+ άτομα έχουν κρατήσει δίκλινο/πολύκλινο και δεν βρεθεί αντικαταστάτης, μπορεί να χρεωθεί η πλήρης τιμή μονάδας.
— Μετά την έναρξη, κατ’ εξαίρεση, δυνατότητα αντίστοιχης ή ανώτερης κατηγορίας χωρίς συναίνεση και με δαπάνη του Διοργανωτή· κατώτερη μόνο με συναίνεση και επιστροφή διαφοράς.
8.2 Διατροφή (εκτός άλλης συμφωνίας):
— Ποικιλία/ποιότητα εξαρτάται από τιμή πακέτου, κατηγορία, προορισμό, τοπικά ήθη, είτε μπουφές είτε σερβιριστό (μενού). «All Inclusive/All Inclusive Light» παρέχεται βάσει εσωτερικών κανονισμών κάθε ξενοδοχείου και μπορεί να διαφέρει μεταξύ μονάδων ίδιας κατηγορίας.
— Πρωινό (εκτός αν ορίζεται αλλιώς): ηπειρωτικό.
— Κάλυψη <30% δυναμικότητας: τα γεύματα ενδέχεται να σερβίρονται στο τραπέζι.
— Όροι σίτισης είναι ίδιοι για όλους (παιδιά/ηλικιωμένους/ΑμεΑ). Απευθείας ειδική συμφωνία με το εστιατόριο δεν γεννά ευθύνη Διοργανωτή για τυχόν ανεπάρκεια.
8.3 Μεταφορά (εκτός άλλης συμφωνίας):
— Γίνεται με τυπικά τουριστικά λεωφορεία ή άλλα μέσα, σύμφωνα με τους κανόνες της χώρας έδρας του μεταφορέα και τους κανονισμούς του ιδίου (π.χ. χωρίς αριθμημένες θέσεις, χωρίς γεύματα/ποτά). Ο Ταξιδιώτης αποδέχεται τη θέση που του διατίθεται.
— Επιτρέπεται μίνι-μπας/πούλμαν/διώροφο ή άλλα μέσα, ανά συνθήκες. Τουαλέτες λεωφορείου κατ’ εξαίρεση και με άδεια. Ζημίες από αμέλεια αποκαθίστανται επί τόπου.
— Υποχρέωση κόσμιας συμπεριφοράς και τήρησης κανόνων. Παράβαση επιτρέπει άρνηση επιβίβασης/απομάκρυνση με αστυνομία· περαιτέρω μεταφορά δεν βαρύνει τον Διοργανωτή· αν ο Ταξιδιώτης αποχωρήσει, ισχύει η κλίμακα ακύρωσης του άρθρου 12.
— Διαδρομή/στάσεις/διάρκεια αποφασίζονται από οδηγό/συνοδό και μπορεί να τροποποιηθούν για ασφάλεια/ανωτέρα βία.
— Αναντιστοιχίες στοιχείων (όνομα κ.λπ.) με διαβατήριο μπορεί να απαιτήσουν νέο εισιτήριο/ακύρωση εις βάρος του Ταξιδιώτη.
— Ο Ταξιδιώτης ευθύνεται για την έκδοση/φύλαξη εισιτηρίων· δεν εκδίδεται δεύτερο αντίγραφο· απώλεια/φθορά βαρύνει τον ίδιο.
— Αεροπορικές/σιδηροδρομικές/θαλάσσιες/ποτάμιες μεταφορές παρέχονται από φορείς που ευθύνονται οι ίδιοι, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους.
9. Ταξιδιωτικά Έγγραφα & Υγειονομικές/Νομικές Διατάξεις
Ο Διοργανωτής δεν υπέχει υποχρέωση ενημέρωσης για βίζες/τελωνεία/υγεία κ.λπ. χώρας προορισμού/διέλευσης· ο Ταξιδιώτης οφείλει να πληροφορηθεί από τα αρμόδια προξενεία και να πληροί εγκαίρως τις προϋποθέσεις. Απαιτείται έγκυρο ταξιδιωτικό έγγραφο με ελάχιστη ισχύ 6 μηνών από τη λήξη ταξιδιού· ο Ταξιδιώτης προσκομίζει εμπρόθεσμα ακριβή στοιχεία/δικαιολογητικά για βίζα (αν μεσολαβεί ο Διοργανωτής, δεν εγγυάται έγκριση/προθεσμίες). Απώλεια/κλοπή εγγράφων αντιμετωπίζεται με ευθύνη/δαπάνη του Ταξιδιώτη.
Ειδικές ρυθμίσεις υγείας (δίαιτα, δωμάτιο κ.λπ. λόγω χρόνιας νόσου/αλλεργιών/αναπηρίας) δηλώνονται εκ των προτέρων· άλλως ο Διοργανωτής δεν υπέχει ειδική ευθύνη. Για χώρες με υποχρεωτικούς εμβολιασμούς/έγγραφα, ο Ταξιδιώτης μεριμνά και φέρει την ευθύνη συνεπειών.
Τήρηση τελωνειακών/νομισματικών/λοιπών διατάξεων Ρουμανίας, χωρών διέλευσης και προορισμού. Αν το ταξίδι ματαιωθεί λόγω παραλείψεων του Ταξιδιώτη, εφαρμόζεται το άρθρο 12.
10. Αποσκευές
Αεροπορικά: δωρεάν μεταφορά μέχρι το επιτρεπόμενο βάρος του μεταφορέα· υπέρβαρο χρεώνεται. Ειδική μεταφορά από αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο: ευθύνη Ταξιδιώτη εκτός αν ορίζεται αλλιώς. Τήρηση κανόνων χειραποσκευών. Ζημία/απώλεια δηλώνεται άμεσα στο γραφείο lost & found – αλλιώς οι αεροπορικές δεν αποζημιώνουν.
Λεωφορειακά: μέχρι 2 τεμάχια ανά άτομο παραδίδονται στον εκπρόσωπο. Παιδιά <2 ετών δεν δικαιούνται δωρεάν αποσκευή. Ο Ταξιδιώτης φροντίζει ο ίδιος τα πράγματά του στο όχημα/παράδοση/παραλαβή/μεταφορά στο κατάλυμα. Διεκδικήσεις ασκούνται απευθείας σε μεταφορέα/κατάλυμα/ασφαλιστή. Μεταφορά από χώρο στάθμευσης μέχρι τη μονάδα: ευθύνη Ταξιδιώτη. Ο Διοργανωτής δεν ευθύνεται για απώλεια/φθορά στο παραπάνω σκέλος ούτε για αντικείμενα ξεχασμένα σε οχήματα.
Εκτός δόλου/βαριάς αμέλειας ο Διοργανωτής δεν ευθύνεται για μη συνήθη αντικείμενα ταξιδιού, εκτός αν τα παρέλαβε ρητά για φύλαξη. Συνιστάται να μην μεταφέρονται τιμαλφή· διαφορετικά να παραδίδονται σε ασφαλή φύλαξη ή να φέρονται συνεχώς πάνω σας. Απαραίτητη σήμανση αποσκευών με στοιχεία κατόχου· έγγραφα/τιμαλφή/φάρμακα όχι σε σταθμευμένα οχήματα· φυλάσσονται σε χειραποσκευή. Κάθε απώλεια/ζημία/εξαφάνιση δηλώνεται αμέσως στον εκπρόσωπο ή τον άμεσο πάροχο.
11. Ακύρωση/Τροποποίηση Προγράμματος από τον Διοργανωτή
Τυχόν αλλαγές δημοσιευμένου προγράμματος για το οποίο έχει υπογραφεί σύμβαση γνωστοποιούνται στον Ταξιδιώτη το αργότερο 5 ημέρες πριν το ταξίδι· ο Ταξιδιώτης οφείλει να αντιδράσει εντός 48 ωρών. Αποδοχή γίνεται με τον ίδιο τρόπο κοινοποίησης ή με πληρωμή του αιτούμενου ποσού.
Ο Διοργανωτής δύναται να λύσει πλήρως/μερικώς τη σύμβαση λόγω εξαιρετικών περιστάσεων που, αν υπήρχαν κατά τη δημοσίευση, θα δικαιολογούσαν μη δημοσίευση/μη σύναψη, καθώς και λόγω ανεπαρκούς αριθμού συμμετοχών ή άλλων αντικειμενικών λόγων, ενημερώνοντας τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την αναχώρηση· σε αυτήν την περίπτωση επιστρέφει ολόκληρο το ποσό εντός 8 ημερών από την ακύρωση.
Ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός, αν δεν ορίζεται αλλιώς: 10 ταξιδιώτες.
Σε πλήρη υπαναχώρηση, ο Διοργανωτής θα προσπαθήσει να προσφέρει εναλλακτικό πρόγραμμα (ίδιος/άλλος προορισμός), το οποίο ο Ταξιδιώτης αποδέχεται/απορρίπτει εγγράφως εντός 24 ωρών. Με αποδοχή, ο πελάτης παραιτείται από κάθε περαιτέρω αξίωση για την αρχική σύμβαση.
Ο Διοργανωτής διατηρεί δικαίωμα αλλαγής ημέρας/ώρας, διαδρομής ή αναγκαίων τροποποιήσεων του tour λόγω αλλαγών δρομολογίων, αναγκαστικών προσγειώσεων, βλαβών, φόρτου συνόρων/κυκλοφορίας, κλειστών χώρων επίσκεψης, καθεστώτος βίζας, ασφάλειας, φυσικών καταστροφών, ανωτέρας βίας κ.λπ., ενημερώνοντας άμεσα με τον προσφορότερο τρόπο, χωρίς υποχρέωση αποζημίωσης. Αν ταξίδι διακοπεί για αντικειμενικούς λόγους, οφείλεται αμοιβή για πραγματικά παρασχεθείσες υπηρεσίες.
Σε απρεπή/ανάρμοστη συμπεριφορά του Ταξιδιώτη ο Διοργανωτής απαλλάσσεται από τις υποχρεώσεις και ο Ταξιδιώτης αποζημιώνει τις ζημίες.
12. Ακύρωση από τον Ταξιδιώτη
Ο Ταξιδιώτης μπορεί να υπαναχωρήσει εγγράφως. Ως βάση υπολογισμού αποζημίωσης προς τον Διοργανωτή (επί τοις εκατό επί της συνολικής τιμής), εκτός αν το Πρόγραμμα ορίζει αλλιώς, ισχύουν:
-
40%: η προκαταβολή κατά την κράτηση δεν επιστρέφεται
-
60%: ακύρωση 120–90 ημέρες πριν
-
80%: ακύρωση 89–60 ημέρες πριν
-
100%: ακύρωση 59–0 ημέρες πριν την έναρξη
Αλλαγή τόπου/ημερομηνίας, καταλύματος/τύπου δωματίου, μη λήψη βίζας κ.λπ. λογίζονται ως ακύρωση από τον Ταξιδιώτη. Η ίδια κλίμακα εφαρμόζεται και σε ακύρωση λόγω ξαφνικής ασθένειας του ίδιου/συζύγου/τέκνου/γονέα/αδελφού ή θανάτου αυτών, στρατολόγησης ή επίσημα κηρυγμένης καταστροφής. Γεγονότα όπως τοπικές τρομοκρατικές ενέργειες, εκρήξεις, ασθένειες/επιδημίες, φυσικές καταστροφές, κλιματικές συνθήκες κ.λπ. χωρίς κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης δεν θεωρούνται δικαιολογημένα.
Αν βρεθεί αντικαταστάτης από/μέσω του Διοργανωτή, επιστρέφεται το σύνολο των καταβληθέντων, κρατώντας μόνο τα πραγματικά έξοδα. «Ξαφνική ασθένεια» νοείται ιατρικά πιστοποιημένη, απρόβλεπτη, μη σχετιζόμενη με προϋπάρχουσα κατάσταση, που απαιτεί θεραπεία και νοσηλεία εμποδίζοντας την έναρξη ταξιδιού. Για καλυπτόμενες από ασφάλιση περιπτώσεις, ο Ταξιδιώτης στρέφεται απευθείας στον ασφαλιστή. Τέλος διεκπεραίωσης βίζας δεν επιστρέφεται.
13. Ασφάλιση
Ο Διοργανωτής ενημερώνει για δυνατότητες ασφάλισης υγείας στο εξωτερικό και πακέτων ταξιδιωτικής ασφάλισης (αποσκευών, ατυχήματος, ακύρωσης κ.λπ.) για εξωτερικό και Ρουμανία/χώρα διαμονής. Συνιστάται η σύναψη σχετικών ασφαλίσεων. Με την υπογραφή, ο Ταξιδιώτης δηλώνει ότι του προτάθηκε πακέτο ασφάλισης. Η ταξιδιωτική ασφάλιση δεν καλύπτει την υποχρεωτική υγειονομική ασφάλιση που απαιτείται για βίζα.
Σύμφωνα με τον Νόμο περί Τουρισμού, ο Διοργανωτής διαθέτει ασφάλιση αφερεγγυότητας/πτώχευσης και μη εκπλήρωσης υπηρεσιών (πολ. αρ. 000001327, «CITY INSURANCE», Βουκουρέστι, Str. Emanoil Porumbaru 93-95, ισόγειο, όρ. 1,2,4 & 5, τομέας 1), η οποία καλύπτει τα σχετικά κόστη. Με την υπογραφή ο Ταξιδιώτης δηλώνει ότι έλαβε γνώση και αποδέχεται τους όρους της ασφάλισης/εγγύησης.
14. Ενστάσεις/Παράπονα & Επίλυση Διαφορών
Ο Ταξιδιώτης υποβάλλει άμεσα και επί τόπου εύλογες διαμαρτυρίες στον τοπικό εκπρόσωπο του Διοργανωτή ή, αν δεν είναι διαθέσιμος, στους άμεσους παρόχους (μεταφορείς, ξενοδόχους κ.λπ.) ή απευθείας στον Διοργανωτή, συνεργαζόμενος καλόπιστα και αποδεχόμενος λύση αντίστοιχη της συμφωνημένης υπηρεσίας. Παρέχει εύλογο χρόνο 24–48 ωρών για αποκατάσταση (π.χ. βλάβη ψυγείου, διακοπή ρεύματος/νερού, πλημμελής καθαριότητα). Αν δεν λυθεί, συντάσσεται έγγραφο πρακτικό σε δύο αντίγραφα, υπογεγραμμένο από τα μέρη· ένα φυλάσσεται από τον Ταξιδιώτη. Αν λυθεί επί τόπου, ο Ταξιδιώτης υπογράφει επιβεβαίωση ή με τη συνέχιση χρήσης τεκμαίρεται πλήρης εκτέλεση.
Αν παραμένουν ελλείψεις, ο πελάτης οφείλει εντός 8 ημερών από την συμφωνημένη ολοκλήρωση να υποβάλει μόνο στον Διοργανωτή τεκμηριωμένη έγγραφη καταγγελία (βεβαίωση επί τόπου, αποδείξεις δαπανών, αναλυτική απαρίθμηση μη παρασχεθέντων ανά Ταξιδιώτη κ.λπ.) ζητώντας επιστροφή διαφοράς. Κάθε συμβαλλόμενος/νομιμοποιούμενος καταθέτει ξεχωριστή καταγγελία· ομαδικές δεν εξετάζονται.
Ο Διοργανωτής εξετάζει μόνο έγκαιρες/τεκμηριωμένες καταγγελίες που δεν επιλύθηκαν επί τόπου. Παρέχει έγγραφη απάντηση ή καταβάλλει διαφορά τιμής εντός 15 ημερών από τη λήψη πλήρους φακέλου. Αν απαιτούνται συμπληρώσεις, ενημερώνει για προθεσμία συμπλήρωσης.
Η αποζημίωση δεν μπορεί να υπερβαίνει την αξία του μη παρασχεθέντος μέρους ούτε να αφορά υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν ήδη ούτε να ισούται με το σύνολο του πακέτου. Το ύψος της αποζημίωσης είναι ανάλογο του βαθμού μη εκτέλεσης/μερικής εκτέλεσης. Αποδοχή αναλογικής μείωσης ή άλλης μορφής αποζημίωσης συνιστά αποδοχή της προτεινόμενης λύσης και παραίτηση από περαιτέρω αξιώσεις για τη συγκεκριμένη διαφορά, ανεξαρτήτως υπογραφής σχετικού εγγράφου.
Επιστροφή διαφοράς θεωρείται ότι πραγματοποιήθηκε όταν προσφέρθηκε πραγματική διαφορά με βάση ισχύοντες τιμοκαταλόγους παρόχων και αποδεικτικά και ο Διοργανωτής ενήργησε νόμιμα. Αίτημα σε αρχές πριν την πάροδο της προθεσμίας επίλυσης θεωρείται πρόωρο· δημοσιοποίηση σε ΜΜΕ θεωρείται παράβαση σύμβασης και όρων.
15. Tailor-made Ταξίδια & Μεμονωμένες Υπηρεσίες
Τα εξατομικευμένα ταξίδια είναι συνδυασμός δύο ή περισσότερων υπηρεσιών του Διοργανωτή που δεν έχουν δημοσιευθεί και δημιουργούνται κατόπιν αιτήματος. Υπάγονται στους ίδιους όρους με όλα τα οργανωμένα ταξίδια του παρόντος.
16. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχει ο Ταξιδιώτης αποτελούν εμπιστευτικά εμπορικά δεδομένα του Διοργανωτή. Χρησιμοποιούνται μόνο για την εκτέλεση του συμφωνημένου προγράμματος. Διευθύνσεις, τόποι, χρόνοι και κόστη ταξιδιού, καθώς και τα ονόματα συνοδών, δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός αν προβλέπεται από ειδικές διατάξεις.
17. Δεσμευτικότητα Όρων
Ο Διοργανωτής μπορεί, σε πρόγραμμα ή ειδικούς όρους, να θεσπίζει ευνοϊκότερες ρυθμίσεις υπέρ του Ταξιδιώτη έναντι των παρόντων. Σε ειδικές περιπτώσεις (αθλητικά γεγονότα, συνέδρια, σχολικές εκδρομές, κυνήγι/ψάρεμα, extreme sports κ.λπ.) μπορεί να ορίζει αυστηρότερους όρους (προθεσμίες/ποσοστά ακύρωσης, τρόπος/χρόνος πληρωμής).
Σε περίπτωση διαφοράς, μετά από απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου YUTA, αρμόδιο είναι το δικαστήριο της έδρας του Διαιτητικού Δικαστηρίου και εφαρμόζεται το Δίκαιο της Ρουμανίας.
Για διευκρινίσεις σχετικά με τους παρόντες Όρους Χρήσης ή για αιτήματα σχετικά με τις υπηρεσίες μας, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας από τη σελίδα Επικοινωνία. Επίσης, μπορείς να μάθεις περισσότερα για την ομάδα μας στη σελίδα Σχετικά με εμάς.
Ισχύς & Υπογραφή
Οι παρόντες γενικοί όροι ισχύουν από 25.01.2020.
Georgios Karagiannis
Director